Kas įeina į „Microsoft 365 Business Basic“?

„Microsoft 365 Business Basic“ apima pagrindinius įrankius, skirtus produktyvumui ir bendradarbiavimui įmonėse. Į šį planą įeina:

  1. Internetinės ir mobiliosios „Office“ programos: Prieiga prie internetinių „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir „Outlook“ versijų, kad darbuotojai galėtų dirbti iš bet kurios vietos.
  2. „Microsoft Teams“: Vaizdo skambučiai, pokalbiai ir susitikimai realiuoju laiku, skirti efektyviam komandos bendradarbiavimui.
  3. Debesų saugykla per „OneDrive“: Kiekvienam vartotojui suteikiama 1 TB saugyklos vietos, kurioje galima saugoti ir bendrinti failus.
  4. Profesionalus el. paštas: Kiekvienas vartotojas gauna 50 GB pašto dėžutę su asmeniniu domeno adresu.
  5. „SharePoint“: Įrankiai, skirti failams saugoti ir dalytis bei bendriems komandos darbams.
  6. Saugumo funkcijos: Pagrindinės duomenų apsaugos priemonės, tokios kaip daugiafaktorinis autentifikavimas, užtikrinančios duomenų saugumą ir privatumą.

„Microsoft 365 Business Basic“ yra idealus pasirinkimas mažoms ir vidutinėms įmonėms, ieškančioms patikimų ir prieinamų įrankių nuotoliniam darbui ir komandinio darbo skatinimui.

Apie autorių
Agneta Venckute is the Marketing Manager at Hostline with over 6 years of experience in technology marketing. Her love for creative problem-solving and exploring new technological advancements drives her to design engaging marketing campaigns that captivate and educate consumers.
Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį