1.1 Šiame dokumente (toliau – Sutartis) išdėstyti HOSTLINE, UAB, įmonės kodas 302660481, buveinės adresas Dariaus ir Girėno g. 42a, Vilnius, LT-02189 Lietuva (toliau – Bendrovė arba HOSTLINE) paslaugų – dedikuotų serverių nuomos, virtualaus privataus serverio nuomos, interneto svetainių prieglobos, įrangos kolokacijos ir kitų klientui teikiamų hostingo paslaugų (toliau – Paslaugos) bendrųjų sąlygų principai, gairės ir reikalavimai.
1.2 Paslaugų aprašymus, paslaugų teikimo sąlygas ir kainas rasite https://hostline.lt.
1.3 Užsakymas – Kliento pasirašytas arba Bendrovės internetinėje platformoje pateiktas dokumentas, kuriame nurodomos užsakomos Paslaugos, Paslaugų teikimo sąlygos ir kita reikalinga informacija.
1.4 Užsakymas – Kliento pasirašytas arba pateiktas įmonės internetinėje platformoje dokumentas, kuriame nurodytos užsakomos Paslaugos, Paslaugų teikimo terminas ir kita būtina informacija.
1.5 Tuo atveju, jei konkrečios Užsakymo nuostatos prieštarauja šiai Sutarčiai, pirmenybė teikiama Užsakymo nuostatoms.
2. Paslaugų užsakymas, atnaujinimas
2.1. Užsakydamas ar atnaujindamas Paslaugas, Klientas sutinka su šia Sutartimi, Paslaugų aprašymo sąlygomis, kurios yra skelbiamos https://hostline.lt ir pateiktame Užsakyme.
2.2. Jei Užsakyme nenurodyta kitaip, Paslaugos teikiamos Užsakymo momentu aktualiomis sąlygomis.
2.3. Pateikdamas Užsakymą Klientas gali pasirinkti, kad Paslaugos būtų automatiškai atnaujinamos arba nutraukiamos pasibaigus terminui.
2.4. Atnaujinus Paslaugas, ši Sutartis nustoja galioti, o Paslaugų teikimui bus taikomos sąlygos, išdėstytos svetainėje https://hostline.lt Paslaugų atnaujinimo dieną („Atnaujinimo sąlygos”). Jei Klientas nesutinka su Paslaugų Atnaujinimo sąlygomis, Bendrovė gali atsisakyti atnaujinti Paslaugas.
3. Kaina ir atsiskaitymai
3.1. Klientas sutinka sumokėti kainą ir visus kitus mokesčius, rinkliavas ir kitas sumas už Paslaugas, kurios nurodytos Užsakyme.
3.2. Už visas Paslaugas sumokama iš anksto. Atsiskaityti galima kreditine kortele, banko pavedimu ar kitais priimtinais mokėjimo būdais. Bendrovė pasilieka teisę sustabdyti arba atšaukti Paslaugų teikimą, jei mokėjimas negaunamas laiku.
3.3. Jei Užsakyme nenurodyta kitaip, pradinis Paslaugų teikimo terminas yra mėnesis, prasidedantis Paslaugų užsakymo dieną, ir po to automatiškai atnaujinamas kiekvieną mėnesį. Mėnesiniai paslaugų mokesčiai už einamojo mėnesio paslaugą mokami kiekvieno mėnesio 1 dieną.
3.4. Klientas sutinka su būsimais automatiniais mokėjimais, jei naudojama kredito kortelė arba PayPal periodinis mokėjimas, nebent Klientas prašo nutraukti Paslaugų teikimą arba kitaip nurodo Bendrovei. Pinigai už automatinius paslaugos atnaujinimo mokėjimus negrąžinami.
3.5. Visi Paslaugų planai turi 14 dienų pinigų grąžinimo garantiją. Nors Klientas gali atsisakyti Paslaugų šioje Sutartyje nurodyta tvarka, praėjus pradiniam 14 dienų laikotarpiui pinigai už atliktus mokėjimus negrąžinami.
3.6. Visiems Bendrovės siūlomiems dedikuotų serverių paslaugų planams, nepriklausomai nuo atsiskaitymo laikotarpio, taikomas 100 eurų negrąžinamas paslaugos diegimo mokestis. Nors pinigai gali būti grąžinami per pradinį 14 dienų laikotarpį, paslaugos diegimo mokestis išskaičiuojamas iš bendros grąžinamos sumos ir nėra grąžinamas.
3.7. Bendrovė turi teisę vienašališkai keisti Paslaugų įkainius ar šios Sutarties sąlygas, apie tai pranešusi Klientui ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį. Apie paslaugų įkainių pasikeitimą Klientas informuojamas tik tuo atveju, jei paslaugų įkainiai yra padidinami. Jei Klientas ir toliau naudojasi Paslaugomis po to, kai buvo pakeistos kainos, laikoma, kad Klientas sutiko su pakeitimais.
4. Atitiktis teisės aktams
4.1. Klientas sutinka naudotis Paslaugomis tik teisėtais tikslais. Klientas sutinka nenaudoti Paslaugų perduoti, platinti ar saugoti turiniui, kuris yra neteisėtas, įžeidžiantis ar pažeidžiantis kitų asmenų teises, Bendrovė pasilieka teisę sustabdyti arba nutraukti Paslaugų teikimą, jei nustato, kad Klientas pažeidė šias nuostatas.
4.2. Klientas negali skelbti, perduoti, pakartotinai perduoti ar saugoti turinio naudodamasis Paslaugomis, kuris (i) pažeidžia bet kurį Lietuvos Respublikos įstatymą ar kitą teisės aktą arba bet kurį kliento šalies vietinį teisės aktą ar kitokį reguliavimą, (ii) yra grasinantis, nepadorus, nepadorus, šmeižikiškas ar kitaip galėtų neigiamai paveikti bet kurį asmenį, grupę ar subjektą (kartu, „Asmenys”) arba (iii) pažeidžia bet kurio asmens teises, įskaitant teises, saugomas autorių teisių, pažeidžia teisės aktus, reguliuojančius komercinės paslapties, patentų ar kitos intelektinės nuosavybės apsaugą ar kitus panašaus pobūdžio teisės aktus, įskaitant, bet neapsiribojant, nelegalų programinės įrangos ar įrangos kuriai Klientas neturi licencijos naudoti, diegimą ar platinimą. Klientas sutinka atlyginti žalą ir apsaugoti Bendrovę nuo bet kokių pretenzijų, kylančių dėl naudojimosi Paslaugomis.
5. Draudžiamas Paslaugų naudojimas:
5.1. Be kitų šioje Sutartyje numatytų Paslaugų naudojimo sąlygų reikalavimų, Klientas gali naudotis Paslaugomis tik tokiu būdu, kuris, Bendrovės nuomone, atitinka tokių Paslaugų tikslus. Jei Klientas nėra tikras, ar jo pasirinktas Paslaugų naudojimas yra leidžiamas ar toks naudojimas atitinka šią Sutartį, Klientas turi susisiekti su Bendrove dėl konsultacijos. Toliau pateikti pavyzdžiai (bet jais neapsiribojama) apima atvejus, kai aiškiai draudžiama naudotis Paslaugomis.
5.2. Bendros nuostatos:
5.2.1. Pornografija ir su pornografija susijusi prekyba, teroristinis turinys yra draudžiami visų Bendrovės Paslaugų atveju. Tai apima svetaines, kuriose yra nuorodų į pornografinį, teroristinį turinį.
5.2.2. Kiti nepriimtino turinio ar nuorodų pavyzdžiai yra nelegali programinė įranga, „įsilaužėlių” programos, anoniminiai / viešieji įgaliotieji serveriai (angl. proxies), įgaliotųjų serverių paslaugos, P2P failų bendrinimas, „Torrent” bendrinimas, „Warez” svetainių archyvai, žaidimų kambariai ar MUD‘s, IRC robotai, IRC, „Egg Drop“ programos, bet kokia neteisėta programinė įranga ar dalijamoji programinė įranga. Be to, draudžiamos svetainės, siūlančios internetinius lošimus, kazino funkcijas, sporto lažybas (įskaitant ofšorą) ir interneto loterijas.
5.2.3. Bet kurio asmens saugomų autorių teisių, teisės aktų, reguliuojančių komercines paslaptis, patentus ar kitą intelektinę nuosavybę apsaugą, pažeidimai, įskaitant, bet neapsiribojant, nelegalios programinės įrangos ar įrangos, kuriai Klientas neturi licencijos naudoti, diegimą ar platinimą.
5.2.4. Veiksmai, kurie riboja ar trukdo bet kuriam Asmeniui, nesvarbu, ar jis yra Bendrovės Klientas, ar ne, naudotis ar mėgautis bet kuria iš Bendrovės Paslaugų.
5.3. Sistema ir tinklas:
5.3.1. Kenkėjiškų programų naudojimas Įmonės tinkle ar serveryje (pvz., programinių virusų ir kirminų).
5.3.2. Saugumo pažeidimų ar interneto ryšio sutrikimų sukėlimas. Saugumo pažeidimai apima, be kita ko, prieigą prie duomenų, kurių numatytasis gavėjas nėra Klientas, arba prisijungimą prie serverio ar paskyros, prie kurios Klientas nėra aiškiai įgaliotas prieiti. Šiame skirsnyje „sutrikimas” apima, be kita ko, prievadų nuskaitymus, „flood pings“, paketų klastojimą ir suklastotą maršruto parinkimo informaciją.
5.3.3. Bet kokios formos tinklo stebėsenos vykdymas, kai perimami Kliento serveriui neskirti duomenys.
5.3.4. Vartotojo autentifikavimo arba bet kurio pagrindinio kompiuterio, tinklo ar paskyros saugumo apėjimas.
5.3.5. Trukdymas arba atsisakymas teikti paslaugas bet kuriam vartotojui, išskyrus Kliento pagrindinį kompiuterį (pvz., paslaugų atsisakymo ataka).
5.3.6. Bet kokios programos / scenarijaus / komandos naudojimas arba bet kokio pobūdžio pranešimų, skirtų trukdyti arba išjungti vartotojo terminalo seansą, siuntimas bet kokiomis priemonėmis, vietoje arba internetu.
5.3.7. „Aktyvaus” nuolatinio prisijungimo prie Bendrovės teikiamos paskyros kūrimas, naudojant dirbtines priemones, apimančias programinę įrangą, programavimą ar bet kokį kitą metodą.
5.3.8. Bet koks bandymas apeiti ar pakeisti stebėsenos, pralaidumo sekimo ar naudojimo ataskaitas, ar kiti veiksmai, kurie apsunkina įprastas Bendrovės veiklos procedūras, įskaitant, bet neapsiribojant, Bendrovės sukurtų žurnalų failų keitimą, pašalinimą ar bet kokiu kitu būdu atliekamą modifikavimą ar klastojimą.
5.3.9. Bet koks veiksmas, kuris Bendrovės vertinimu, gali neigiamai paveikti Bendrovės reputaciją arba neigiamai paveikti jos veiklą.
5.3.10. Bet kokie veiksmai, kuriuos Bendrovė laiko nepriimtinu išteklių naudojimu, verslo praktika ar kitaip nepriimtinais Bendrovei.
5.4. Atsiskaitymai:
5.4.1. Melagingų ar neteisingų duomenų pateikimas užsakymo formoje, sutartyje ar internetinėje paraiškoje, įskaitant apgaulingą kredito kortelių numerių naudojimą.
5.4.2. Bandymas apeiti ar pakeisti bet kokias atsiskaitymo procedūras ar procedūras, skirtas nustatyti Paslaugų laiką, pralaidumo naudojimą ar kitus metodus, skirtus dokumentuoti Bendrovės paslaugų naudojimą.
5.5. Paštas:
5.5.1. Nepageidaujamų komercinių elektroninių laiškų (UCE) siuntimas, įskaitant „nepageidaujamo pašto” ar kitos reklaminės medžiagos siuntimą asmenims, kurie konkrečiai neprašė tokios medžiagos, kurie nebuvo ankstesni Kliento klientai arba su kuriais Klientas neturi verslo santykių (” šlamštas”).
5.5.2. UCE siuntimas su nuoroda į bet kurio Bendrovės valdomo domeno el. pašto adresą;
5.5.3.UCE siuntimas su nuoroda į Bendrovės valdomą domeną;
5.5.4. UCE siuntimas su nuoroda į Bendrovės valdomą IP adresą;
5.5.5. Skelbimų skelbimas IRC, ICQ ar bet kurioje kitoje viešoje pokalbių sistemoje, kurioje yra Bendrovės valdomas el. pašto adresas, Bendrovės valdomas domenas, Bendrovei priklausantis IP adresas.
5.5.6. Bendrovė pasilieka teisę be paaiškinimo sustabdyti arba nutraukti Kliento serverio veiklą, jei serveris dalyvauja bet kokioje piktavališkoje ar neteisėtoje veikloje arba kai nustatomas bet kokios formos piktnaudžiavimas, neteisėtas ir (arba) pažeidžiantis turinys ar veikla. Mūsų politika siekia apsaugoti nuo nepageidaujamų komercinių elektroninių laiškų (UCE) siuntimo, todėl visiems naujiems VPS klientams bus blokuojamas SMTP prievadas 25. Verslo klientai, turintys galiojantį PVM mokėtojo kodą, įmonės kodą arba verslo liudijimą, gali kreiptis į mūsų aptarnavimo komandą, prašydami pašalinti siunčiamų laiškų bloką. Ne verslo klientai gali kreiptis į mūsų aptarnavimo komandą, prašydami pašalinti siunčiamų laiškų bloką po 90 dienų nuo hostingo paslaugų suteikimo. Užklausos apdorojimo trukmė – trys darbo dienos. Už laikinai sustabdytą arba nutrauktą serverio veiklą pinigai negrąžinami.
6. Klientų aptarnavimas
6.1. Bendrovė teikia techninę pagalbą Klientams, kurie naudojasi Paslaugomis. Bendrovė deda pagrįstas pastangas išspręsti techninius klausimus, tačiau Bendrovė negarantuoja, kad visi klausimai bus išspręsti.
7. Nuostolių atlyginimas / Santykis tarp Šalių
7.1. Klientas sutinka atlyginti nuostolius Bendrovei ir apsaugoti Bendrovę, jos dukterines įmones, filialus ir kiekvieną iš jų atitinkamų pareigūnų, darbuotojų ir (arba) agentų ar parterių (kiekvienas iš jų yra „Nukentėjusi Šalis, „) nuo bet kokių nuostolių, pretenzijų, atsakomybių, žalos, sprendimų, baudų, ieškinių, teismo procesų ar bet kokių visų su tuo susijusių išlaidų („Nuostoliai”), kurios gali būti patirtos.
7.2. Nuostoliai suprantami, kaip žala kuri gali atsirasti dėl Kliento netinkamo naudojimosi Paslaugomis, konfidencialumo įsipareigojimo pažeidimo, prekės ženklo, autorių teisių, patentų ar kitų intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo. Klientas įsipareigoja atlyginti Nukentėjusiai Šaliai visas teisines ir kitas išlaidas, įskaitant pagrįstas advokato išlaidas, kurias Nukentėjusi Šalis patyrė , neatsižvelgiant į tai, ar tai susiję su vykstančiu ar galimu bylinėjimusi.
8. Saugumas/Programinė įranga
8.1. Klientas sutinka imtis visų protingų, būtinų ir apdairių veiksmų, kad apsaugotų Kliento prisijungimo ID ir slaptažodį.
8.2. Klientas įsipareigoja nekenkti Bendrovės serveriui, programinei įrangai, sistemai ar klientui ir nedaryti jiems žalos.
8.3. Klientas įsipareigoja atsakingai prižiūrėti savo kompiuterinę įrangą, įskaitant naudoti antivirusinę programinę įrangą .
8.4. Bendrovės Klientui užkrėtus Bendrovės serverį virusu, Kliento paskyra bus uždaryta, Paslaugos mokestis vis tiek bus taikomas ir (arba) gali būti taikoma atsakomybė.
9. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS IR NETAIKYMAS
9.1. Apribojimai. Bendrovė, jos dukterinės įmonės, filialai ar pareigūnai jokiomis aplinkybėmis negali būti laikomi atsakingais už jokią žalą, neteisėtą prieigą, pakeitimą, praradimą, vagystę ar informacijos, duomenų, verslo ar bet kokią kitą tiesioginę ar netiesioginę žalą. Be to, Bendrovė neprisiima jokios atsakomybės pagal šią Sutartį ar kitu pagrindu už netiesioginę ar kitokią žalą, net jei Bendrovė buvo informuota apie tokios žalos galimybę. Bet kuriuo atveju Bendrovės atsakomybė Klientui dėl bet kokios priežasties ir bet kokiu ieškinio pagrindu neviršija sumos, kurią Klientas faktiškai sumokėjo Bendrovei per 14 dienų iki tokio reikalavimo atsiradimo dienos. Šis apribojimas taikomas bet kokiu ieškinio pagrindu, įskaitant, bet neapsiribojant, Sutarties pažeidimą, garantijos pažeidimą, aplaidumą, klaidinimą ir kitus teisės pažeidimus. Bendrovės pagal šią Sutartį nustatyti įkainiai už Paslaugas buvo ir bus grindžiami šiuo rizikos paskirstymu. Todėl Klientas atleidžia Bendrovę nuo bet kokių įsipareigojimų, atsakomybių ir pretenzijų, kurios viršija šiame skyriuje apibrėžtą apribojimą.
9.2. Paslaugų trikdžiai. Bendrovė neatsako už laikinus vėlavimus, nutrūkimus ar Paslaugų teikimo sutrikimus. Be to, Bendrovė neatsako už jokius vėlavimus ar įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymą, kai tokie vėlavimai ar nevykdymai atsiranda dėl nenugalimos jėgos ar kitų priežasčių, kurių ji negali pagrįstai kontroliuoti, įskaitant, bet neapsiribojant, mechaninius, elektroninius, ryšių ar trečiųjų šalių tiekėjų gedimus.
9.3. Techninė priežiūra. Bendrovė pasilieka teisę laikinai sustabdyti Paslaugas techninės priežiūros, remonto ar sistemos ir tinklo atnaujinimo tikslais. Nors Bendrovė dės pagrįstas pastangas, kad praneštų Klientui apie planinę techninę priežiūrą, ji neprivalo to daryti.
9.4. Atsarginės kopijos ir duomenų praradimas. Klientas naudojasi Bendrovės serveriais ir Paslaugomis savo rizika. Bendrovė neatsako už failus ir (arba) duomenis, esančius jos serveriuose. Nors Bendrovė gali pasiūlyti nemokamas atsargines kopijas, Klientas sutinka prisiimti visą atsakomybę už failus ir duomenis, perduotus į ir iš jo nuomojamo serverio bei jame laikomus. Klientas yra atsakingas už duomenų, esančių jo serveryje, atsarginių kopijų kūrimą.
10. Pažeidimai
10.1. Bet koks bandymas pakenkti ar padaryti žalą Bendrovės serveriams ar kito kliento buvimui tinkle arba bet koks šios Sutarties pažeidimas yra griežtai draudžiamas. Aukščiau išdėstytų Paslaugų teikimo sąlygų pažeidimas bus pagrindas nutraukti Paslaugų teikimą, negrąžinant pinigų. Bendrovė pasilieka teisę nutraukti šią Sutartį be išankstinio įspėjimo. Pažeidus šią Sutartį gali būti imtasi teisinių veiksmų, taikomi Paslaugų mokesčiai arba jų derinys.
11. Konfidencialumas
11.1. Klientas pripažįsta, kad dėl tarpusavio santykių tiek Klientas, tiek Bendrovė gali turėti prieigą prie tam tikrų produktų, informacijos ir medžiagos, susijusios su kitos šalies verslu, kurie gali apimti verslo planus, klientus, programinės įrangos technologijas ir rinkodaros planus, kurie yra konfidencialūs ir atitinkamai didelės vertės bet kuriai šaliai ir kurių vertė sumažėtų, jei tokia informacija būtų atskleista trečiosioms šalims. Todėl tiek Bendrovė, tiek Klientas sutinka, kad ji jokiu būdu nenaudos savo ar jokios trečiosios šalies sąskaita ir neatskleis jokiai trečiajai šaliai jokios tokios informacijos, kurią jai atskleidė bet kuri šalis.
11.2. Klientas ir Bendrovė taip pat susitaria, kad kiekvienas imsis visų reikiamų atsargumo priemonių, kad apsaugotų tokios informacijos konfidencialumą. Nutraukus šią Sutartį, nė viena šalis nenaudoja ir neatskleidžia jokios tokios turimos konfidencialios informacijos, o visi konfidencialūs dokumentai grąžinami teisėtam savininkui arba sunaikinami. Šio skirsnio nuostatos lieka galioti ir nutraukus Sutartį dėl bet kokios priežasties. Bet kokio šio skyriaus pažeidimo ar gresiančio pažeidimo atveju bet kuri šalis turi teisę reikalauti apsaugos priemonių iš teismo , kurių Klientas ar Bendrovė negalės ginčyti.
12. Asmens duomenų tvarkymas
12.1. Kai Bendrovė teikia Paslaugas Klientui, Bendrovė veikia kaip Kliento valdomų asmens duomenų tvarkytoja. Tokiu atveju Kliento asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis duomenų tvarkymo sutartimi, skelbiama interneto svetainėje https://hostline.lt.
13. Paslaugų atsisakymas ar nutraukimas
13.1. Ši Sutartis galioja Užsakyme nurodytą laikotarpį.
13.2. Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo dienos ir galioja iki Paslaugų teikimo pabaigos.
13.3. Kiekviena šalis turi teisę nutraukti Sutartį, pranešdama apie tai kitai šaliai raštu arba elektroninėmis priemonėmis prieš 14 kalendorinių dienų. Nutraukus šią Sutartį, gali būti reikalaujama sumokėti Užsakyme nurodytą bauda. Pirmalaikis Sutarties nutraukimas nereiškia, kad Bendrovei jau sumokėtos sumos grąžinamos ir neturi įtakos Kliento mokėjimo įsipareigojimams.
13.4. Bendrovė turi teisę vienašališkai nutraukti šią Sutartį ar tam tikros Paslaugos teikimą nedelsiant šiais atvejais:
13.4.1. jei Klientas nevykdo įsipareigojimo, prisiimto pagal šią Sutartį;
13.4.2. jei Kliento veiklai taikomi kokie nors apribojimai ar sankcijos arba Bendrovė negali įvykdyti savo įsipareigojimų pagal Sutartį dėl trečiųjų šalių apribojimų.
13.5. Vienašališkai nutraukus šią Sutartį, jei Užsakymo terminas nėra pasibaigęs, Klientas įsipareigoja sumokėti visus mokesčius, susijusius su Paslaugomis, kurias jam faktiškai suteikė Bendrovė, kompensuoti Bendrovei visas suteiktas nuolaidas, sumokėti sutarties nutraukimo baudą, taip pat atlyginti visas kitas išlaidas, kurias Bendrovė patyrė vykdydama Sutartį, išskyrus atvejus, kai Klientas atsisako Paslaugos, gavęs Bendrovės pranešimą apie Paslaugos kainos padidėjimą arba apie kitų esminių Sutarties sąlygų pasikeitimą, kuris pablogina Kliento padėtį.
13.6. Šalys turi teisę nedelsdamos vienašališkai nutraukti šį Susitarimą šiais atvejais:
13.6.1. Kitai šaliai paskelbiamas bankrotas arba likvidavimas;
13.6.2. Kita šalis negali (nebegali) įvykdyti savo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties.
14. Atsakomybės apribojimas
14.1. KLIENTAS NAUDOJASI BENDROVĖS PASLAUGOMIS SAVO RIZIKA. NEI BENDROVĖ, NEI JOS DARBUOTOJAI, AGENTAI, PERPARDAVĖJAI, TREČIŲJŲ ŠALIŲ INFORMACIJOS TEIKĖJAI, PREKYBININKAI, LICENCIJŲ IŠDAVĖJAI AR PANAŠŪS SUBJEKTAI NESUTEIKIA JOKIŲ GARANTIJŲ, ĮSKAITANT NUMANOMAS PERKAMUMO AR TINKAMUMO KONKREČIAM TIKSLUI GARANTIJAS, SUSIJUSIAS SU BENDROVĖS PASLAUGOMIS. NĖRA JOKIOS GARANTIJOS, KAD ĮMONĖS PASLAUGOS BUS NEPERTRAUKIAMOS AR BE KLAIDŲ. JIE TAIP PAT NESUTEIKIA JOKIŲ GARANTIJŲ DĖL REZULTATŲ, KURIE GALI BŪTI GAUTI NAUDOJANTIS BENDROVĖS PASLAUGOMIS, ARBA DĖL BET KOKIOS INFORMACIJOS, PASLAUGOS AR PREKIŲ, ESANČIŲ AR TEIKIAMŲ PER BENDROVĖS PASLAUGĄ, TIKSLUMO IR PATIKIMUMO, NEBENT ŠIOJE SUTARTYJE BŪTŲ AIŠKIAI NURODYTA KITAIP. ŠIS ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS APIMA GALIMĄ DUOMENŲ PRARADIMĄ, KURIS GALI ATSIRASTI DĖL VĖLAVIMŲ, NETEISINGO PERSIUNTIMO, KLAIDINGO PERSIUNTIMO AR BET KOKIŲ PASLAUGŲ SUTRIKIMŲ, KURIUOS SUKĖLĖ BENDROVĖ IR JOS DARBUOTOJAI AR KITOS PRIEŽASTYS.
15. Ginčai
15.1. Šiam Susitarimui taikoma Lietuvos teisė.
15.2. Šalys susitarė, kad visi ginčai dėl įsipareigojimų pagal šią Sutartį vykdymo bus sprendžiami Lietuvos teismuose.
16. Baigiamosios nuostatos
16.1. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šią Sutartį, apie tai pranešusi Klientui ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį. Jei Klientas ir toliau naudojasi Paslaugomis po to, kai pakeitimai bus atlikti, laikoma, kad Klientas sutiko su pakeitimais.
16.2. Klientui ir (arba) jo naudotojui draudžiama leisti arba perduoti teises trečiosioms šalims naudotis Paslaugomis, nebent Bendrovė duoda aiškų rašytinį leidimą.
16.3. Jokia čia pateikta informacija negali būti laikoma kaip sukuriančia partnerystės ar bendros veiklos ar panašius santykius tarp Bendrovės ir Kliento. Abi šalys pripažįsta ir sutinka, kad Bendrovė neturi jokio poveikio Kliento Svetainės duomenims ar turiniui, išskyrus, kiek tai būtina Paslaugoms palaikyti.